Saturday, July 7, 2012

Holiday ~ CAIRO^^

Assalamualaikum :)

weet, weet^^
Alhamdulillah datin happy hari ni.
datin dapat mangkuk comel. COMEL gila!
Nampak takk? gambaq kat sebelah ni. haa tu la mangkuk tu! hee. saya tak kenan sangat brg2 lain tp saya berkenan tahap langit la kat mangkuk ni. tak tau nak kata apa. C-O-M-E-L!
tak taula ek kalau mak marah ke beli mangkuk ni.haha

ni la semalam, pergi HUSSIN. kalau kat tanta ni ibarat Awal Bahr. kalau kat malaysia ibarat jalan TAR. byk kedai2. macam-macam ada. baju, tshirt, blaus, jubah, mangkuk comel^^, batu-batu(crystal), gelang, keychain, piramid(oh replika sahaja) dan perhiasan rumah.

saya, xsuka sifat orang arab yang kadang2 suka memaksa. mana tak nya. korg tak nak beli pun barang2 yg diorg jual tu tapi diorg beria suruh kita beli smpi kite jd tension lps tu kite pun beli.haha. ada la semalam pakcik ni beria dia suruh saya beli blaus. saya nak tgk2 pun xjadi sbb dia sgt err annoying!(mcm nk nangis pun ada)huhu. mungkin Allah nk uji kesabaran sya. nanti jadi doktor lagilah byk tekanan kan? saya tenang je la(konon) alhamdulillah dapat jumpa blaus panjang. aahh comel jugak. saya harap anak-anak perempuan PN Nengseh dapat pakai blaus tu dgn bahagia.hee

sorry, sya terpaksa pergi. ye terpaksa ni. datin dengan ahli usrah nak berjaulah ke Alex pulakkk! :)

0 comments:

Post a Comment